ВиК-Шумен: Платените сметки чрез „Български пощи“ са отразени коректно - Телевизия Шумен
ВиК се отказа да увеличава цената на водата

Клиентите на ВиК–Шумен, които плащат сметките си чрез „Български пощи“, следва да са спокойни, че заплатените от тях суми ще бъдат отчетени коректно в базата данни на водното дружество. Това съобщиха от ВиК дружеството.
Свързаността с „Български пощи“ все още не е възстановена, като работата по отстраняване на техническите проблеми във връзка с обмена на информация за плащане на сметките продължава. Поради това ВиК-Шумен информира клиентите си, заплатили своите сметки за вода през месец април 2022 г. в пощенски клон, че заплащането ще бъде отразено в системата с коректната дата.
ВиК-Шумен призовава абонатите си да са спокойни, че заплатените от тях суми ще бъдат надлежно отразени в системата с датата на извършеното плащане. Затова е добре гражданите да продължат да заплащат задълженията си в срок. Начислените в периода на хакерската атака срещу „Български пощи“ лихви ще бъдат сторнирани след възстановяване на обмена на данни, допълват от ВиК.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.