Нова електронна система e бърза връзка с омбудсмана - Телевизия Шумен

По-бърз достъп на гражданите при подаване на жалби и сигнали до институцията на омбудсмана, осигурява нова електронна система. Тя работи от началото на м. август и дава възможност да се проследи тяхното движение и обработка. Тя беше представена в Шумен от екип на националния обществен защитник Дияна Ковачева. С мобилно приложение „Подай жалба онлайн“ институцията гарантира по-бързи, по-ефективни и по-достъпни услуги за хората. На новия интернет портал (страница) дори и децата ще могат лесно да се ориентират с бутона „Аз съм дете“, къде да подадат своя сигнал, ако се чувстват застрашени или са нарушени правата им.

Новата услуга е изработена по проект „Електронна система за управление работата на администрацията на омбудсмана“, финансиран с европейски средства по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г. и съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Системата предоставя редица дейности, които модернизират работата на администрацията на омбудсмана и улеснят достъпа на гражданите чрез дигитализиране на процеса по подаване и разглеждане на сигналите им от националния обществен защитник. Така се ускорява комуникацията с държавната администрация. Експертите в реално време получават, подадения сигнал и могат своевременно да започнат проверка по конкретния случай.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *