Всеки желаещ вече има възможност за достъп до електронното си пациентско досие и през мобилния си телефон.
За улеснение на гражданите, РЗИ – Шумен организира изнесени пунктове, където екип на инспекцията, представители на „Информационно обслужване“ АД – клон Шумен и доброволци от Българския червен кръст ще извършват сдвояване на електронното здравно досие и мобилното приложение еЗдраве на всеки, който желае на личния му мобилен телефон.
Пунктовете на РЗИ – Шумен до края на работната седмица ще бъдат разположени на:
4 септември (сряда) от 10,00 ч. до 16,00 ч. – във фоайето на Диагностично-консултативен център (ДКЦ) I, гр. Шумен, ул. „Цар Освободител“;
5 септември (четвъртък) от 10,00 ч. до 16,00 ч. – в хипермаркет в гр. Шумен, бул. „Симеон Велики“ №28.
Най-важното, което трябва да знаят желаещите е, че за да бъде сдвоено здравното им досие с мобилния телефон, се изисква да инсталират предварително мобилното приложение еЗдраве, което е безплатно от Google Play или App Store, както и да разполагат с електронна поща. Освен това те трябва да носят със себе си лична карта.
Процесът по сдвояване е напълно безплатен и отнема кратко време.
Всеки гражданин, който иска да има достъп до здравното си досие чрез мобилен телефон, може да получи съдействие в РЗИ – Шумен, Регионална здравноосигурителна каса – Шумен и „Информационно обслужване“ АД – клон Шумен.
Електронното здравно досие дава достъп до лабораторни резултати, рецепти, болничен престой, информация за кръводарявания, медицински бележки. Всеки родител има достъп и до данните на своите деца. Освен това приложението изпраща информация за предстоящи прегледи, имунизации, активни направления.
РЗИ с безплатни изследвания за ХИВ
Вижте повече новини във Facebook и Youtube.