За нова фишинг измама алармират от „Български пощи“. В кол центъра на дружеството са получени стотици сигнали за фалшиви имейли и sms съобщения, с цел събиране на лични данни. В съобщенията се уведомява, че клиентът има пратка, като понякога е посочен и произволен номер, и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, освобождаване от митница, коригиране на адрес, пренасочване на пратка поради отсъстващ получател и др., като е необходимо да предостави лични данни, от банкова карта и др.
От „Български пощи“ обръщат внимание, че компанията не изпраща тези съобщения, не изисква по имейл info@bgpost.bg или SMS заплащане on-line на такси и по никакви поводи не се изискват лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката.
Дължимите суми и държавни вземания към дружеството се заплащат в пощенската станция при доставката на пратката. Документ за самоличност се предоставя на място в пощенските станции при извършване на услугите.
Случаите на измама подробно са описани на сайта на компанията.
Вижте повече новини във Facebook и Youtube.