Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. За това напомнят от Националната агенция за приходите. Ако въпреки това, търговецът не издаде фискален бон, потребителите могат да подадат сигнал в НАП на телефоните на Информационния център на приходната агенция. Целта на промяната е противодействие на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права. Предстои лятната контролна кампания на НАП, в която един от акцентите ще бъдат проверките за спазване на изискванията за издаването на касова бележка. До момента инспектори от приходната агенция са санкционирали 433 търговци за неиздаване на фискален бон.
НАП пусна предварително попълнените данъчни декларации
Търговците подават данъчни декларации
Община Шумен с най-високата оценка след одит на Сметната палата
Вижте повече новини във Facebook и Youtube.