Преговорите с фирмата доставчик на електроенергия за ВиК-Шумен продължават. Това обяви в интервю за Телевизия Шумен управителят на водоснабдителното дружество Иван Пушкаров. По думите му, ситуацията със спирането на тока към обекти на ВиК е преодоляна.
„Това бяха трудни дни за нас, положихме всички технически усилия да обезпечим водоснабдяването за нашите абонати. Задълженията към „Кумер“ до момента са около 6,8 млн. лв. и не са разплащани от месец ноември 2022 година. Считаме, че търговецът не е изпълнил договора си с ВиК – Шумен, в частта предоставяне на допълнителни услуги“, каза Иван Пушкаров.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Единствената възможна реакция на ВиК-Шумен е била да се обърне към съда при създалата се ситуация, коментира още Иван Пушкаров. Дружеството вече е стартирало и дейности по оздравителния си план и оптимизира консумацията на ток.
„Резултати трябва да даде, започнали сме краткосрочно, средносрочни и дългосрочни действия, с цел намаляване на разходите и увеличаване на приходите“, обясни Иван Пушкаров.
Важен приоритет на ръководството на ВиК-Шумен продължава да бъде приемането на новия бизнес-план.
ВиК: Работи се по споразумение за проблемите с тока
Кметът настоява държавата да помогне по казуса с ВиК
Спряха тока на помпените станции на ВиК
Съдът стопира спирането на тока към ВиК-Шумен
Вижте повече новини във Facebook и Youtube.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});